Amunt!

Activitats

Tornada + Activitats

Dilluns 15 de juliol
Espaguetis amb alfàbrega i formatge

Croquetes de bacallà amb pastanaga ratllada

Fruita natural

Dimarts 16 de juliol
Empedrat de cigrons (tonyina , tomàquet i olives)

Ous durs Aurora amb enciam i remolatxa

Fruita natural

Dimecres 17 de juliol

Pícnic

Dijous 18 de juliol

Divendres 19 de juliol
Mongeta verda i patates amb oli d’oliva ecològic

Llom rostit amb pinya i enciam

Iogurt natural

Dimarts 16

El dia ha començar molt d'hora! A les 9, conforme anàvem entrant, hem esmorzat i, un cop hem acabat, ens hem preparat per fer l'excursió. Hem anat amb l'autobús... al Park Güell! Allà, la Dúnia ens ha explicat la història del parc, qui el va dissenyar, i per què té totes aquestes formes.

Després, cap a les 13h, hem tornat a anar al Casal per dinar. Lo dolent és que hi ha hagut un problema amb el dinar i no hem pogut començar fins les 14.30h! Quina gana!!
Ben ràpid que hem menjat!

I, després, a jugar! Hem estat pels voltants del Casal fent jocs de relaxació i, més tard, com quedava poca estona, hem jugat al pica-paret. Uns jocs diferents als que fem normalment, però igualment divertits!

Dimecres 17

Avui hi ha hagut el tercer canvi de plans del Casal! Ahir a la tarda vam tenir la notícia de que Samsung i el Museu del Mòbil ens oferien la possibilitat de fer un taller sobre mòbils i aparells electrònics... i avui hem anat!

Hem sortit ben d'hora cap a la Plaça Catalunya, amb metro. I, un cop hem arribat allà, ens han fet el taller. Ens han explicat què és un mòbil, com funciona el nou mòbil de Samsung, quines aplicacions es poden trobar i també com funciona la tablet de Samsung. I, després, ens han deixat jugar i fer-nos fotos amb tot això!! Ha sigut molt divertit!! I, a més, ens han regalat algunes coses com bolis i pins!

Un cop s'ha acabat el taller, hem anat cap al Maremàgnum. Allà, a una explanada amb herba que hi ha, hem menjat el pícnic. I, un cop ho hem fet, hem estat passejant per Barcelona. Hem passat per la Plaça Sant Jaume on estan l'Ajuntament i el Palau de la Generalitat i, també, hem passat per la Catedral.

Després de tot això, hem tornat al Casal. I, allà, hem tingut una nova sorpresa! Diumenge va ser l'aniversari del Javier i, per això, avui ens ha convidat a tots a gelats!! Moltes gràcies!!

Avui ens ho hem tornat a passar d'allò més bé! Dimarts que ve tornem al Museu del Mòbil, però llavors farem una gincama... i ja estem desitjant d'anar-hi!!

Dijous 18

Avui, hem tingut que fer un altre canvi de plans. Ahir a la nit va ploure moltíssim i, aquest matí, encara estava tot moll. Així doncs, si anàvem a la Carretera de les Aigües ens trobaríem tot ple de fang... i no és gaire bona idea!

Així doncs, a primera hora, de 9 a 10h, hem estat llegint mentre els monitors pensaven què fer. Hem estat llegint uns llibres que l'editorial La Galera ens ha regalat. N'hi ha 60! I són tots molt divertits! Gràcies, La Galera!!

Més tard, quan hem acabat aquesta hora, hem tornat a anar d'excursió. Avui, però, hem fet una ruta romana! Hem agafat el transport públic i hem anat per diversos llocs de Barcelona on hi ha restes de l'època romana. Hem començat per l'aqueducte que hi ha al costat de la Catedral, hem continuat pel Centre Excursionista de Catalunya, on hi ha quatre columnes romanes; després, hem anat a la Plaça de la Vila de Madrid a veure les tombes romanes i, quan hem sortit, d'allà, hem anat al Museu d'Història de la ciutat on hem dinat! I, tota aquesta ruta, la hem fet amb les explicacions de la Dúnia i l'Alba!

Us sembla que hem visitat molts llocs? Doncs encara no hem acabat! Perquè, un cop hem dinat, també hem anat a la Plaça Sant Felip Neri on l'Alba ens ha explicat que, allà, a una esglèsia que hi ha, durant la Guerra Civil van caure unes bombes allà i van morir 40 nens que estaven allà refugiats.

I, després, cap al Casal de nou! Hem arribat gairebé per l'hora d'anar-nos-en però, tot i això, encara hem tingut temps suficient per jugar una mica allà!

Quin dia més cansat de caminar que hem tingut avui! Dormirem ben profundame
Divendres 19

El dia, avui, ha començat malament. En principi havíem d'anar a la piscina i veníem preparats per a això... però ens ha plogut durant una estona al matí i no hem pogut anar-hi!

En comptes d'això, el que hem fet ha sigut un taller amb pintures. Primer, però, hem fet l'hora d'estudi! I, després, llavors sí, hem començat el taller. Les pintures i els pinzells ens els ha regalat l'empresa JOVI, a la que estem molt agraïts!!

El taller constava de fer uns pops amb tubs de paper de vàter i altres materials reciclats. Al final ens han quedat molt xulos!! Un cop els hem acabat, no ha quedat aquí la cosa... sinó que hem fet un altre taller on hem creat diverses coses per a utilitzar-les a un Harlem Shake que farem més tard. Ens ho hem passat molt bé!!

Després, hem dinat i, un cop hem dinat, ens hem posat a fer una guerra d'aigua. Hem acabat tots ben xops!!

I, després... tots cap a casa!!

Durant aquesta setmana ens ho hem passat molt i molt bé! Hem après molt i ens hem divertit d'allò més!

Explorar Amunt!- Acció per la Justícia Social
També som a les xarxes Socials

@2013. Amunt! - Acció per la Justícia Social. All Rights reserved

Aquí l'acte de constitució de l'associació