Amunt!

Tornada + Activitats

Activitat grupal

Dimarts 25 de juny
Espaguetis amb alfàbrega i formatge

Crestes de tonyina amb enciam i pastanaga ratllada

Fruita natural

Dimecres 26 de juny

Pícnic:

Entrepà, aigua i fruita natural

Dijous 27 de juny

Llenties estofades amb verdures

Hamburguesa de vedella amb enciam i olives

Fruita natural

Divendres 28 de juny
Arròs amb tomàquet

Truita de patata i ceba amb enciam i col llombarda

Iogurt natural

Primer dia!
Avui ha sigut el primer dia del Casal! Després de les respectives presentacions i de fer uns quants jocs per aprendre'ns els noms de tots, hem fet l'activitat estrella del dia: dissenyar les nostres pròpies samarretes! Amb rotuladors especials hem fet tot de dibuixos en unes samarretes blanques per a, més tard, signar-les tots!

I, ara, tots portem la nostra samarreta del Casal dissenyada per nosaltres mateixos!!

Després de dinar, a més, hem continuat fent molts jocs i ens ho hem passat molt i molt bé! Estem desitjant que arribi demà per continuar passant-nos-ho tan bé com avui!!

Moltes gràcies, també, a Font Vella per l'obsequi que ens han fet d'ampolles d'aigua! Us estem molt agraïts!!

El segon dia:
Un dia de platja una mica diferent
Avui ha sigut el segon dia de Casal! I, tal i com mostrava el planning, hem anat a la platja! Sí, sí, tot i que al matí semblava que faria un dia força dolent, al final ha acabat sortint el sol i hem pogut anar a prendre'l. Mentre esperàvem hem fet temps jugant al parc de davant del Casal a uns quants jocs de còrrer (el bote-bote, l'stop...) i, així que hem vist que els núvols començaven a escampar, ens ha faltat temps per posar-nos la crema solar, agafar les motxilles i cap a la platja! El lloc escollit ha sigut la platja de Llevant, just al davant del centre comercial Diagonal Mar. Hem arribat al voltant de les 11.30h i, tan bon punt hem arribat... cap a dins!!
Ens ho hem passat molt bé i hem jugat molt dins i fora de l'aigua. Lo dolent d'això, però, és que, quan ens estàvem banyant hem vist unes quantes taques marrons a l'aigua. Sabeu què eren? Meduses!!! Tot i que eren molt petites hem hagut de sortir de l'aigua perquè ens podíen picar i fer-nos mal. Quina ràbia! Amb lo bé que ens ho estàvem passant!
Després de tot això, hem anat al Parc Diagonal Mar a dinar els pícnics que teníem avui.

Un cop hem acabat de dinar, ens hem quedat allà jugant a la zona de jocs que hi ha al parc fins les 16h passades. I, després, cap al Casal un altre cop!! Aquest ha sigut el nostre segon dia de Casal! Oi que t'entren ganes de venir a tu també?

El tercer dia:
La ciència no és avorrida!
Avui, tots els que participem al Casal, hem tingut un dia molt... acadèmic. Primer de tot hem fet, per primera vegada en el que portem de Casal, deures dels que ens han enviat per a l'estiu. En total, hem estat una hora llegint, fent números, socials... Així aprofitem i, després, tenim menys coses a fer durant la resta de l'estiu!

Quan han arribat les 10h del matí, hem agafat totes les coses i ens hem anat d'excursió. Hem agafat l'autobús número 60 i, després d'una estona, hem arribat al CosmoCaixa.

Aquest lloc és un museu on hi ha tot de coses per a aprendre ciència de forma divertida. Un pèndol per comprovar la gravetat, un tub d'aire per fer suspendre a l'aire una pilota, vidres que col·lisionen per comprovar quin efecte té això amb els colors... però el més divertit de tot ha sigut el bosc inundat! És un bosc (de mentida, no de veritat!) que, per la part de sota, està ple d'aigua. I hi ha molts peixos de tot tipus... fins i tot un cocodril!

La visita al CosmoCaixa ens ha agradat molt i hem après que la ciència no és tan avorrida.

A la tarda, després de dinar, hem fet igual que abans-d'ahir: tot un seguit de jocs als voltants del Casal. I, aquí, hem pogut jugar també amb la Mireia qui, finalment, s'ha unit al grup! Estem molt contents de que vingui amb nosaltres!!Avui ens ho hem passat molt bé! La visita ha sigut molt xula i ens hem divertit molt mentres apreníem!

El quart dia:
Piscina!!
Avui ha sigut divendres, i avui tocava... piscina!! Tot i què el dia, al principi, tampoc acompanyava (els dies que anem o a la platja o a la piscina, al matí sempre està núvol!), finalment hem pogut gaudir-ne. Al principi, però, ens ha tocat fer una hora de deures i estudi, igual que ahir.

I, a les 10h del matí, ens hem posat la crema solar, hem agafat la gorra i ens hem anat a la piscina! Hem anat a la de Can Dragó, que està a prop del Casal i així no hem de caminar molt ni tampoc agafar transport públic. Ens ho hem passat d'allò més bé jugant amb els monitors i entre nosaltres, fent-nos 'aguadillas' i mullant-nos els uns als altres. I, al final, entre uns quants, hem pogut aconseguir enfonsar l'Andrés (un dels monitors) sota l'aigua! Ens ha costat, però ho hem aconseguit!!

A l'hora de dinar hem tornat al Casal. Hem dinat arròs amb tomàquet i truita de patates. Molt bo tot!! I, després, hem continuat jugant a més jocs fora del Casal. Hem tingut un dia molt complet, avui! Lo dolent és que fins dilluns ja no tornem! Això sí, avui dormirem com uns troncs!

Explorar Amunt!- Acció per la Justícia Social
També som a les xarxes Socials

@2013. Amunt! - Acció per la Justícia Social. All Rights reserved

Aquí l'acte de constitució de l'associació